REALIZACE PRODEJE

PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI

Ideální postup, kde je vše transparentní a bezpečné pro obě strany, jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího:

  1. Schůzka s finančním poradcem (zjistíme takřka ihned, zda kupující jsou schopni nemovitost zafinancovat)
  2. Složení zálohy na kupní cenu (je to projev seriózního zájmu o nemovisto a zavazuje obě strany k podpisu kupní smlouvy a následné úschovy kupní ceny dle dohodnutých podmínek)
  3. Návrh kupní smlouvy, příprava podkladů pro prodej i pro banku, která zajištuje financování zájemců o koupi (odhad, doložení příjmů, list vlastnictví, nabývací titul, PENB a další podklady)
  4. Podpis úvěrových, zástavních a kupních smluv, návrhů na vklad a smlouvy o úschově peněz.
  5. Složení první části kupní ceny (vlastní zdroje) do advokátní úschovy
  6. Složení zbývající části kupní ceny do advokátní úschovy (čerpání hypotéčního úvěru)
  7. Jakmile je v úschově celá kupní cena (všechny peníze), vkládáme na katastr kupní smlouvy a čekáme cca měsíc až katastr nemovitostí přepíše nemovitost na nové majitele.
  8. Noví majitelé jsou na katastru nemovitostí přepsáni a advokát uvolňuje peníze z úschovy
  9. Proběhne předání nemovitosti a sepsání protokolu o předání včetně stavu energií.

Toto je nejběžnější příklad při prodeji, ale je spoustu ovlivňujících faktorů, jako např. vymazání stávající zástavy, složení peněz z více zdrojů, kolaudace „černé stavby“ atd. a proto je nutné přistupovat ke každému prodeji individuálně, a hlavně bezpečně pro obě strany.

Veškerý servis je hrazený z provize, kterou skládá strana kupujících, takže to není zadarmo, ale Vás, jakožto prodávající, to nic nestojí a nemusíte se o to starat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *